Subject: Selgitustaotlus COVID-19 vaktsiinide kõrvaltoimete käsitlemisel rakendatud abinõude kohta
From: MTÜ Ikkagi Inimesed <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Nov 2024 13:12:10 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tervist!

Digiallkirjastatud selgitustaotlus on lisatud.

Palume registreerida selgitustaotlus dokumendihaldussüsteemides korrektselt, 
st meie poolt dokumendile pandud pealkirjaga. "Pöördumine" ei ole antud 
dokumendi pealkiri, see on dokumendi kategooria ning seda palume pealkirjana 
mitte kasutada.

Lugupidamisega
_________________________
Riina Kütt

MTÜ Ikkagi Inimesed juhatuse esimees
Telefon:    +372 503 2251
E-post:     [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Koduleht: https://ikkagiinimesed.ee <https://ikkagiinimesed.ee/>

Blogi:       https://ikkagiinimesed.blogspot.com/